Tuesday, December 02, 2008

Secondary School

LET'S PARTY GUYS!!!!

Finally SPM end today.. And my secondary school life is over..

有一种感觉就是…“啊?SPM就这样子完了的啦?”和“5年在学校的生活就过了的啦?”……讲真的其实我是非常超级无敌地不舍得离开学校的咯…唉…但是不舍得也没办法,因为我也不能一直留在学校里的嘛,我已经老了,需要离开了,要去更老一点地学院读书。

哎…我也不知道要讲什么或者写什么啦…就希望我的同学们不要忘记我啦………… :(

I didn't shout "Merdeka!" after my last paper.. I DIN'T!!!!! D:

While waiting for the Econ paper 1 exam start..


They are talking.

Chloe keep don't choi us D:



Bye bye Dewan Dato Wong Kee Tat.
Bye Bye Connaught School.



More post is coming up. Stay tune.

No comments: