Saturday, September 05, 2009

ABCDE

Harlolo~

Just came back from Genting with classmates yesterday. (going to post about this after I finish editing the pictures!)

And went back to school today, in order to check my result and the new time table. (and the new class of course :D)

Haih, there's no A in my result... a lil bit sad, but still im lucky, I didn fail any of my subject.

And I got no D in my result too :DD Only B, B- and C+

I wonder why my figure can get C+ =.=



After checking the result and got the new time table, went to cut my hair..

Before.
My hair :DDDD

不懂为什么这次剪头发没有很伤心,反而很开心,很奇怪的咧,我剪到酱短都没有一点伤心或不舍得咧~~~~

然后啊,那个理发师剪很快,可是吹头发吹好久 =.= 快睡着了…之前我在理发店绝对不会睡觉的……然后我很喜欢我的新发型啦,只不过希望我洗了头发自己吹了头发后不会和现在差别很大啦……其实说真的,从我前方看我的话,我的新发型和旧发型师没什么差别啦……

短短厚厚平平的~
希望我自己洗发后,头发不会乱翘。
Baby 说照片和真正看不同,照片没那么好看……

然后就和 baby 去 popular 看书,然后 baby 就买了一本我觉得我会在 25 岁后才看得书 =.= Baby 回到家看了还一直推荐我看……

之后和 Baby 去看 I Love You Beth Cooper…… Beth Cooper 好疯狂的一个女生。感觉变成她会很不错哈哈哈哈,而且又很漂亮……然后那个结局我不喜欢啦,没有交代清楚的……都不知道那个 Beth Cooper 有没有和那个 Denis 在一起……最讨厌这种要我们自己想结局的戏 :(

Where is baby?


No comments: