Tuesday, January 19, 2010

Shoooooort Hair ♥♥

I guess most of my friends already know that I had cut my hair, to short length hohoho. Feedback about my new hair style is not bad, most of my friends was like 'oh you cut you hair?! aww not bad not bad :] very nice..' hehehe.

I still rmb I started to leave long hair when I was form1-2 and till now... 4-5 years ady man!! Totally very sien with long hair ady lor haih.. This is the first reason I want to cut my hair short.

Second reason, baby always encourage me to cut short hair, I mean, super super encourage me to cut it short... He like me in short hair look...

Third, my hair also kering kering and messy messy.. so I think short hair might look erm neat abit lor...

当理发师开始剪我的头发的时候,我不敢看镜子 lor…… 我很怕很伤心,死所以我就打电话给 baby,原本我很 baby 吵架了的,结果因为这样所以好回哈哈……

那个理发师剪很快…… 等我谈完电话(才谈一下而已)她就已经帮我剪短了…… 然后那个理发师不敢帮我剪再短一点,也不敢帮我剪有 pattern/design 一点,因为她看到我眼湿湿了… 她怕她剪下去我真的会哭 LOL

不过她叫我下次等我习惯我短头发了过后再去剪,她那时会帮我剪有 pattern 一点……

那个理发师帮我吹头发吹到好好看,
然后我自己吹到就……………… 无言。

不知道做么剪了短头发过后心情很愉快,
然后去 carpark 的时候看到天空很美丽心情就更愉快,
呵呵呵。


每次剪了头发后回家做的第一件事就是玩头发和拍照……

新的隐性眼镜,蓝色的。

你看,我吹到很丑……



阴笑中,虽然我不知道为什么……




Any comment??
Feedback??

No comments: